Friday, December 23, 2011

Demam

Demam dr last week baransur pulih.......Alhamdulillah.....
Tp belum sepenuhnye pulih.....masih batuk2 & selsema......
Cuma sakit kepala after bgn tdo dah berkurang........
Walaupun pada asalnye berazam xnk g klinik jumpe doctor.....
Tp akhirnye aku gagahkan diri gak g klinik walaupun xsuke jumpe Dr
Napela kite kene jumpe Dr kalo demam ek???
(cam pelik plak soalan aku ni kan???)
Kan best kalo xpyh jumpe Dr......
Hehehe,tp kalo xjumpe Dr,nnt Dr xde keje plak kan????
Apapun,sebolehnye aku akan elak dr jumpe Dr (kalo bole)
Xtaula nape,tp kalo dah mmg terpaksa tu,aku g gak la....
Masa kecik2 okla,mak ayah tolong hntr g klinik.....
Dah tua2 ni,kenela berdikari......
Jaga kesihatan sendiri,kalo sakit jumpe Dr sendiri.....
Xpyh mak ayah nak teman2.......

Aku g klinik UIA je......nsb baik Dr pompuan........
Dia xbg mc pun....officemate ckp kalo nk mc kene mintak......
Tp dah alang2 g keje,xperlulah mc kot.......
Lgpun ada ank2 buah kt umah,kang dok umah mkin sakit kepala plak.....
So gagahkan diri,drive sorang2 g keje gak.......
Esok ade presentation survey........
Aku harap semuanya berjalan lancar & semoga esok beransur pulih.....

Ni lah antara ubat2 yg aku dpt....paracetamol,ubat selesema & ubat ape ntah lg 1 tu yg kene hisap2 cam gula2

Yg ni ubat sakit tekak xsilap aku...xsngka berjaya menghabskan dlm ms 3 hari

2 comments:

  1. kuat.kuat. mind set kuat. ^_^ rehat cukup2 la miss. ni sebuk keje ngan study la ni,

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah...lepas habis final bru leh berhat...skrg ni kene struggle utk final....

    ReplyDelete