Thursday, December 8, 2011

Mix feeling

Letih........


(Suppose aku cuti arini,tp ats sebab2 tertentu yg xdpt dielakkan,terpaksa cancel cuti.
Agak keletihan yg amat arini,letih semalam tersgkut dlm jem xhilang lagi.
Sangat kurang semangat utk study arini,padahal banyak lagi kene cover utk test sabtu ni)


Cuak..............

(Aku rs perasaan ni normal bg org yg nk exam,apapun,gmbr di ats adalah hiasan semata2.
Of courselah aku xkan lupakan sumenya & melarikan diri)


Sedih.............. 


(Aku akan sedih setiap kali aku xpaham apa yg aku baca/study.Kalau aku rs bende tu perlukan
explaination yg pjg lebar dr seseorang,aku terpaksa tunggu hujung minggu utk tnye kak af.
So kalo aku xphm ape yg aku study tu dr ari isn,aku akn sedih dr isn-jumaat coz
jum ptg after balik keje baru aku jumpe kak af)




Ya Allah......tabahkanlah hati hambaMu ini.............
 



4 comments:

  1. Miss Su comel..jgn sedih2.tabahkan hati.Allah sentiasa ada bila2 masa miss perlu.dan Allah sentiasa mendengar rintihan hati miss.InsyaAllah..saya selalu doakan yg terbaik buat miss. :)

    ReplyDelete