Wednesday, June 6, 2012

Final Exam

Di kala semester II,2011/212 di UPM bakal melabuhkan tirainya,SEMESTER I,2012/2013 di CFS bakal bermula.......
Setiap semester mmg ini yg akan berlaku.......minggu pertama lecture di CFS adalah minggu final exam aku di UPM......dan sudah menjadi kebiasaan,department meeting atau meeting2 yang lain selalunya di adakan seminggu sebelum semester bermula.........

Dan semester ini department meeting akan di adakan pada hari jumaat, 8/6/2012.....
Kalo kebiasaannye aku akan bercuti sehari sebelum final exam,tp kali ini aku terpaksa membatalkan hasrat utk bercuti sehari sebelum exam kerana "attendence is compulsory" & department meeting kali ini sangat2 penting disebabkan kebanjiran new intake yg diluar jangkaan & kebiasaan......

Hasrat utk pulang seawal mungkin selepas meeting pun terpaksa dibatalkan kerana meeting Course Leader di adakan pada jam 2.30pm.......(rs cam nak nangis bila baru dpt tau hari ni)
Apapun aku beruntung dapat bos yg concern......bila beliau umumkan meeting utk course leader akan diadakan jumaat petang,beliau bertanya samada aku ok atau x dgn waktu tu......
Dengan berat hati aku menjawab ok sebab aku tau xde waktu yg lebih sesuai melainkan pada hari jumaat ni.....semoga Allah permudahkan segalanya.....

Apapun doakan agar diri ini sentiasa kuat dan dapat menjawab dengan baik & tenang pada hari sabtu ini...


I'm not pretend to be strong but I have to......

"You never know how strong you are until being strong is the only choice that you have"

No comments:

Post a Comment