Thursday, January 13, 2011

Apa yang berlaku hari ini

Sebenarnye dah xtau nak bg tajuk ape.....

Harini aku pecah rekod....sampai ofis kul 7.01am.....

Xsampai 1 jam pun perjalanan sepertimana hari2 biase......

UIA pun gelap lagi mase aku sampai tuh...

Ada beberapa benda menarik berlaku harini......

  • First time aku chatting dengan Cikgu Asmui (ayah Ikhwan) kat facebook
  • Banyak sangat benda yang kitaorg borakkan.....dr hal kerja smpaila hal family......
  • After chat dengan cikgu,aku semakin bersemangat untuk bekerja
  • Dan yang paling penting,aku semakin merindui orang2 yang berada di Kuantan......tersangat2 rindu
  • Bila aku gtau yang 2014 InsyaAllah Matrik UIA akn move to Gambang,cikgu jwb:"cikgu menantikan waktu itu"
Selain dari chatting dengan cikgu asmui (sejam lebih gak rasenye),aku jumpe seseorang harini.......
Nurhafizah Yaakob,sahabat 1 batch aku yang kini sedang sambung master dalam ekonomi di UM.....

Datang dengan tujuan menziarah aku,balqis n melihat persekitaran matrik uia......

"Tak banyak yang berubah",kata fizah.....

Sempat gak kitaorg berposing dalam bilik balqis.....(sebagai bukti fizah dah prnh lawat aku n balqis kt uia tu)

Best2......

Hari ini hari yang sangat indah bagi aku.......


  1. Dapat kata2 semangat dari Cikgu Asmui
  2. Dapat jumpe kawan lama (fizah) dan berkongsi pengalaman


p/s:Berdebar menunggu hari esok........1st Department Meeting

No comments:

Post a Comment