Monday, January 24, 2011

Pengalaman pertama masuk SMAWP as a lecturer......

Harini aku diberi tugas utk jaga tutorial test kelas madam faizah.......

Spt tajuk yg aku nyatakan kt atas,ini kali pertama aku menjejakkan kaki kt SMWP yg penuh nostalgia
tu as a lecturer,not as a student cam 6-7 thn lepas.....

Wah,perasaan yg sangat berbeza.......bagi aku ini pengalaman manis yg xkan aku lupakan smpai bila2 wpun
aku tau pasni bila aku dah start kelas,SMWP tu akn menjadi rutin laluan aku.....

Kelas yg aku masuk tadi studentnye macam2 course....ade ICT,ENGIN,DENTISTRY,ALLHS.....

Sistem skrg xmcm dulu.....kalo zaman aku dulu bole katakan 1 kelas tu sume kos yg same cume kadang2 je ade terselit 2-3 org student course lain.....

Whatever it is,i'm so happy today coz dpt experience jaga test (at least kuar gakla aku dr dalam Central Spine ni).....dpt jumpe student2 yg bole dikatakan junior2 aku.......

Cume ade la gak 2-3 org student td yg agak loya buruk.....(ade hati nak panggil aku kakak)....
Sory okay!!!!

Pasni aku xkan biarkan student pijak kepala aku lagi (nampak sgt aku selalu kene buli dgn student)

Hopefully dgn pengalaman yg aku dpt harini (walaupun 1 jam je berada dlm kelas),akan membuatkan aku tidak kekok bile tiba masenye aku start mengajr nnt....InsyaAllah....

No comments:

Post a Comment