Monday, January 17, 2011

Sakit Pinggang+sakit kaki=tanda2 penuaan.....

Ntah ape2 tajuk aku bg utk entry kali ni.....

Tp serius,setelah masuk 3 minggu aku keje kt PJ ni,terasa letih yang amat sangat...

Bukan nak merungut,tp hanya meluahkan perasaan.....

Harini aku super duper letih+mengantuk.......

Padahal harini baru hari isnin......

Rasenye cukup dah tido mlm td......

Baru 2 minggu.....belum 2 bulan,2 tahun, 20 tahun......

Perjalanan masih panjang....InsyaAllah jika dipanjangkan umur,aku akan terus berkhidmat dengan UIA....

Sejak keje kat PJ ni,melatih aku utk menghargai nikmatnye bercuti dihujung minggu.....

Dah 2x weekend aku x ke mana2.....samade aku dok rumah@g tempt dekat2 je....

Aku habiskan cuti dihujung minggu semata2 utk berehat selepas 5 hari bekerja.....

Mmg betul kata org.....keje di KL ni mmg memerlukan kereta auto....

Bru skrg aku rs kata2 itu terbukti ade betulnye setelah aku sendiri merasainye......

Mmg best drive kete manual sbb cepat pick up,tapi bile kite drive hari2 di kawasan yg terkenal dgn jemnye,Tuhan jela yg tahu betapa sakitnye  pinggang+kaki menekan klac n break pd setiap saat+minit

In conclusion,azam aku adalah utk memiliki kereta auto.....

Jadi,kenela kumpul duit dr sekarang (selama ni xkumpul duit ke???).....

No comments:

Post a Comment