Friday, March 18, 2011

1st time attend Quality Day IIUM

Semalam hari pertama dalam sejarah aku attend Quality Day IIUM......

Act program ni compulsory utk sume staff samada academic or non-academic utk attend.......

Kul 8 dah terpacak kat UIA Gombak without g CFS (Pusat Asasi UIA)......

Tp aku dan balqis g lepak kat library UIA Gombak dulu setelah sekian lama xmenjejakkan kaki ke situ....

Yang aku ingat last aku g library tu tahun 2007........

Library tu dah byk perubahan,makin cantik and makin best.....

Yang pling best sebab boleh bawak msuk beg skali dalam tu....xpyh susah2 tinggalkan kat rak......

Dan harini juga hari bersejarah sebab 1st time aku jejakkan kaki kat library UIA Gombak tu as a staff....

Tujuan lepak library sebab nak study...(study la konon)....

Kira okla,ade byk buku utk wat rujukan and yang pling pntg aku xbwk laptop....so,xdela asyik nk online....

Lebih kurang kul 12 kitaorg kuar dr library and menuju ke finance,bank islam n cafe HS.......

Lepas lunch,sementara tunggu azan,sempat gak g membeli belah kt bazar2/stall2 yg ade kt situ......

Sempat gak aku rempat 2 handbag & sangat berpuas ati+xmenyesal pun beli handbag tu.....

After shopping,kitaorg g solat dan terus ke CAC utk attend Quality Day tu......

Sangat ramai org dan byk booth yg bukak,tp kitaorg xsmpt g jalan2 kt booth tu....

Tgh khusyuk mendengar president uia bg speech......(khusyuk la sgt kan????)



Inila MC utk program semalam

Suppose kul 2.30 dah strt,tp disebabkan VVIP dtg lmbt,kul 3 lebih baru start.....

Program semalam dimulakan dengan nyanyian lagu negaraku dan lagu UIA (version baru yg xbest)

So far program tu ok je,cume aku xberkenan sebab VVIP dtg lmbt....so sumenye delay.....

Ape2pun,tahniah utk CFS sebab menang anugerah 

QUALITY AGENCY AWARD FOR NON ACADEMIC

(bkn senang tau nk dpt anugerah tu sebab calon2nye sume hebat2 cthnye A&R,MSD,FINANCE UNIT etc)

Dan tahniah juga buat ex-rector UIA,Prof Dr Dato' Kamal Hassan atas anugerah khas yang diterima.....





Door gift yang kitaorg dapat semalam

Handbook
Aku yg tgh khusyuk membelek2 buku tu

No comments:

Post a Comment