Thursday, April 12, 2012

Teacher vs student

Semester III,2011/2012 bakal melabuhkan tirainye......
Pejam celik pejam celik semester III hanya berbaki lg 2 minggu......
Terlalu banyak kenangan bersama mereka yg tidak mungkin dilupakan sehingga akhir hayatku.....
Apa yang pasti,aku akan merindui saat & ketika itu........
Yang paling tidak akan dilupakan mestilah tazkirah session.......
Pelbagai cerita2,kisah teladan,lakonan semula,nasihat,tips2 yg berguna & juga pengalaman hidup yg pernah mereka lalui diceritakan ketika tazkirah session.....
Yang mana,mostly bila terpandang wajah mereka automatically akan teringat apakah cerita yg dikongsikan ketika tazkirah session.......
Sehingga saat entry ini ditulis,ketiga-tiga group yg aku ajar semeseter ini telahpun rotate 1 pusingan.....
bermakna ada beberapa orang yg merasa utk bercakap 2x di hadapan kelas.....
Kalo kelas 1 jam,cerita2 sahaja telah mengambil masa 30min....... kadang2 confius gak,student2 tu balik kelas dapat x apa yg aku ajar, atau hanya cerita2/kisah dongeng aku shj yang berada difikiran.....(bahaya gak tu)pasni cam kene kurangkan sikit kisah2 dongeng tu......hopefully mereka dapat kedua2nya.......
Cuma kalo kisah2 dongeng/yang aku mengarut tu,harapnya xdelah melekat dalam fikiran mereka........

Tinggal lagi 1 chapter utk dihabiskan.....InsyaAllah,by 24/4 atau lebih awal dari itu syllabus dapat dihabiskan.......
Semoga hajatku utk mengadakan iftar & solat hajat bersama mereka tercapai pada 23/4 & 26/4 ni.....

No comments:

Post a Comment