Friday, June 18, 2010

Bershopping bersama mak tersayang.......

     Arini aku g shopping dengan mak kat JJ bukit tinggi.Tujuan yg utama nak beli kasut yg aku idam2 kan dr ari isn aritu.Alhamdulillah ada lagi kasut tu dan akhirnye dapat gak aku beli selepas tunggu promoternya samapi lebih kurang 15 min.Hampeh betul,nsb baik thp kesabaran aku ni masih tinggi.

     Sebenarnye nak upload gmbr kasut baru aku tu,tp maklumla,laptop aku ni pantang sikit kalo aku nk transfer gmbr dr memory card tu.Nape ntah aku pun xtau.Dengki betul.So aku xjadila nk upload.Byk gak aku berbelanja arini.Hehe.Reward utk diri sendiri setelah masuk 6 bulan aku mengajar.

     Act nak cerita yang petang td b4 nak kuar g JJ,aku dpt surat.Surat apa????biarla RAHSIA.Apa yang pasti,kehadiran surat tu dah cukup menmbuatkan aku happy harini dan sbg tanda aku happy,aku berbelanja hampir RM100 pada harini walaupun pada asalnye tujuan aku ke JJ hanya utk membeli sepasang kasut.Apapun aku berharap agar apa yang aku impikan dan harapkan selama ini menjadi kenyataan.Amin....

2 comments:

  1. wow! dasat ko sopping! hehe.. ala~ ape rahsia2 nie? wuwuwuwu~ apepun, ak pun akn do'akan moga impian ko tercapai sue! ^__^

    ReplyDelete