Wednesday, June 16, 2010

Hati ini tenang dalam gelisah.......

Hari ini genap sebulan aku x menulis dalam blog ni.......tetiba harini rase tergerak nk menulis coz baru lepas membaca blog kak su....yg kini sudah bergelar Dr Suhaili Naim......aku sangat kagum dengan kak su.....aku percaya die seorang yg bijak dan she deserve to be a doctor after 7 years bertungkus lumus sebagai seorang pelajar medic........Congrats kak su....kite jumpe di hari konvo uia nnt...hopefully dpt sama hari n same sesi dgn student medic.....so bolehla jumpe senior faciteam nnt esp kak su,kak ili n abg safwan......

Minggu ni masuk minggu ke-2 dan minggu terakhir cuti sek......(ape kaitannye dgn aku???aku bukannya cikgu lg pun....)....mmg xde kaitan dgn aku pun tp sj nk amik tau.....ape yg pasti aku xsbr nk tau result akaun ank2 murid aku esp 4 DK n 5 ADN.......I wish that  I will have an opportunity to teach them again after dis but......I dont think so.........if,cikgu zah betul2 akan pindah sekolah, mayb aku dpt peluang tu.....
Tp xpela,mungkin bukan rezeki aku kat situ......aku redha......

Cuti sek ni jadual tuisyen aku agak berbeza......kelas aku dr isn-kamis tp hujung minggu aku free......so at least ade la mende aku nk wat weekdays......kalo xde tuisyen,mesti aku asyik dok mengadap laptop ni smpai mata letih.....hehe

No comments:

Post a Comment