Thursday, June 17, 2010

Hari yang best...........(best ker???)

     Aku baru balik dr tuisyen ni,addmath f5.Harini yang dtg agak ramai,8 org out of 16 kot.Aku pun xtau exactly bp org sebenarnye students aku tuh.Sume cam biskut.Kejap ade kejap xde.Hehe......nk citer pasal gelagat students aku dlm kelas td.

     Tadi aku ajr graph cosine,tangent and basic identities sikit.Hazreen,Azree n Syazwan cam biase suke sakat aku.Asyik "terkena" je,siap suruh aku susun ayat dulu sebelum bercakap.Maklumla,aku ni jenis yg ckp laju.Tp xleh nk control la.Rase cam kalo ckp slow tu cam pelik plak.Bile dah ramai ni,cam biasela aku jd mangsa buli yg kau2 punyer.Tp xkesahla,tu yg best sebenarnye.Xdela kelas tu boring cam waktu PnP.

     Aku bawa coklat sebotol td.Suka betul diorg cume xabis je.Aku consider harini sbg hari yg best coz aku seronok sgt mengajr diorg arini walaupun kene buli.Diorg pun enjoy je belajar,xde nk stress2.Hehe.Esok kelas cam biase,hopefully lg ramai yg dtg.

No comments:

Post a Comment