Wednesday, April 27, 2011

Counting Rules-Probability-Probability Distribution-Binomial Distribution

Sejak mengajar Math II SHF1124 ni,bole dikatakan aku asyik termimpi2 dan setiap saat memikirkan cara bagaimana utk student2 aku mudah memahami especially dalam tajuk counting rules yang dikategorikan sebagai "killer topic".......setiap soalan solutionnye berbeza walaupun kadang2 soalan hampir sama......aku dan lecturer2 lain sendiri mengakuinya.....kadang2 kami sendiri mengambil masa yg agak lama untuk memikirkan solution utk sesuatu soalan......so tricky.....

Apa2pun aku enjoy mengajar sem ni walaupun sangat sibuk dan smpi xde masa utk diri sendiri dan family.....short sem hanya tinggal seminggu je lagi......dan aku harap aku dapat menyampaikan seberapa banyak ilmu yang aku mampu kepada mereka dan semoga mereka semua mendapat manfaat dari setiap ape yg aku sampaikan pada mereka........

No comments:

Post a Comment