Friday, January 22, 2010

Ragam Affan di rumah.......

 




 
 
 

Gambar2 kat ats ni di ambil 2 hari lepas.....sgt kelakar......waktu ni mood si kecik elok je.....die balik x nangis and hepi je sepanjang mase......sekarang ni dah pndai sebut perkataan org dewasa cthnye: kedekut,ngko ni,woi,Allahuakbar dan mcm2 lagila......muke nampak lembut tp sebenrnye die lagi kasar dr abgnye......

apepun,die sentiase menggembirakan hati ku kat umah ni walaupun die slalu cabut spec aku,pukul aku,tendang aku,halau aku dr tmpt tido die dll.......2 hari lepas pak lang die belikan kete mainan utk si kecik dan abgnye.......seronok betul diorg berdua........topi tang die pakai tu aku yg belikan.....walaupun makcik kesayangan die xkeje lg,still ayik rase nak belikan something utk si kecik and abgnye.....hehe.....
beli yg murah2 je.....tunggula makciknye dah keje nnt,barula bole belikan yg branded ckit.......ape2pun,still kelihatan cute and macho........tgkla sape makciknye.......

 
 

No comments:

Post a Comment