Saturday, March 6, 2010

Aktiviti seharian.........

Aktiviti aku pd harini dr pg-ptg......

Di awal pg aku bgn mestila kene kemas umah,sidai kain,sapu smpah dll......biaselah kerja rutin aku.....bile mak mengajar pg ni (ganti org),keje aku lebih la ckit....hehe.......
Lepas sume keje2 tu selesai ape lg.......online la.....rutin gak tu......
sempat chatting dgn fizah jap (rindu sgt kat fizah).....then aku print out modul Prinsip Perakaunan yg dh lame aku upload....dulu aku ragu2 smade nk print or x.....sbbnye 107 m/s tu!!!!!!at last,aku rase,aku perlu gak print out utk study...lebih2 lg buku rujukan PA cetakan 2010 blm ade di pasaran lg.....diam xdiam lg 3 minggu je aku nk strt mengajar.....so I need to study and I need some reference......tambahan plak strting form 4 2010 ni silibus baru....so byk bende aku kene bljr n refresh........



After a selesai print out,aku studyla sikit......then aku print out utk kali ke-2 nota2 addmath form 4 utk di fotostat sbg bhn aku mengjar esok.......Quadratic function,log and indices and coordinate geometry.....sj je prepare 3 topik terus.....sng sikit,lenkali xperlulah g kedai fotostat lg......tp esok aku akn ajr quadratic function je......

 
  
 
Tula aktiviti aku pd harini.....selain di buli oleh affan yg demam....name je demam tp kelakuan die xseperti seorang bdk 3 thn yg sdg demam.....tp xpela,aku redha je di pukul dan di marahi die.......bg chance....bdk demam...disebbkan demam,die dan luqman tidur awal.......aman sikit........

 
 

No comments:

Post a Comment