Friday, March 12, 2010

Berkunjung ke sg bert........

Pg ni aku temankan wan g sg bert.....ini baru kali ke-2 aku menjejakkan kaki ke sg bert...yelah,aku xde urusan watpe nk g sane kan???act name penuh sg bert ni SAM hishamuddin...adik beradik gak r dgn sek aku dulu,SAMTH Kg Jawa...hehe.....dulu aku anti sikit dgn bdk2 sek ni...xtaula nape....kitaorg mmg xleh nk ngam....
tp bile pikir2 balik.....bukannye ade faedah pun benci membenci ni.....xdpt ape2pun......

Wan g sane dgn tujuan utk jumpe cikgu yg die bakal gantikan nnt......wan bakal jd guru ganti kat sn selama 2 bulan bermula 22 mac 2010......die bakal ajr subjek KHB,Ekonomi and perdagangan........huhu....subjek yg sgt2 aku xfamiliar....tp xpela,bukan aku pun yg ajr......so,wan kene la study.....gudluck wan!!!

Sebenarnye ade 1 benda aku nk citer.....ms tgh tunggu wan setelkan hal die,aku terserempak asorg bdk ni....xsure la plak tingkatan bp....tp muke die mmg familiar.....aku yakin aku pernah ajr die.......mayb mase aku jd guru sementara kat SRA Darul Ulum dulu.....wah....dah besar ank murid aku.....yelah,kalo ms thn 2004 tu aku ajr bdk2 drjah 2,so skrg ni diorg dah 13 thn!!!!dah form 1 dah......xsangka aku jumpe blik dgn ank2 murid aku.....

Ok gak aku temankan wan td....at least aku dptla gmbrn keadaan aku bile aku g lapor diri kat SAMTH Kg Jawa nnt...aku dah confirmkan lama dgn cikgu zaharah tu...tp smpi harini die xcontact aku lg....mayb sbb lmbt lg kot...InsyaAllah aku strt ngajar 5 april nanti.....so ade ms lg 2 minggu.....nextweek cuti sek....mayb minggu selepas cuti sekolah nnt cikgu tu akn contct aku....ape2pun aku still berharap aku dpt ajr addmath....haha....xkesahla kene relief kelas ke ape.....tp aku mmg nk ajr addmath......kalo dpt tukar dgn cikgu addmth pun best gak....cikgu addmath tu ajr math,aku ajr math....haha.....impossible....tp kalo stkt relief kelas addmath tu possible la gak.....

Wan dpt 3 buku teks....wah!!!kene study tu.....xrajinnye aku nk study or ajr subjek2 membanca ni.....aku ni bukan gemar sgt subjek2 membaca ni....haha.....xpela,hopefully,bila kat SAMTH Kg Jawa nnt,xdela aku kene relief kelas EA@KHB@Perdagangan.......xrajin.....walaupun stkt relief je.....coz aku ni jns yg xsuke masuk kelas tnpa ape2 preparation....tp pernah je....kalo addmath tu ok la lg tnpa preparation coz aku dah familiar....kalo subjek2 lain tu....alamat aku bg ajaran sesatla kat murid2 aku nnt....huhu......

No comments:

Post a Comment