Monday, February 14, 2011

Banyak berfikir

Semalam aku kuar dengan mak g giant....

Then aku tnye mak:"dah tau ke exact date bile "rombongan" tu nak dtg?

Dengan perasaan berdebar menanti jwpn mak,mak jwb:" stkt ni 19 Mac (Saturday)......"

19 Mac tu adalah hari yang aku tunggu2.....hari pernikahan seorang sahabat (ex-classmate SAMTH)....

Perbualan ni berlaku mase otw blik dr giant dan waktu tu aku tgh drive.....

Bile mak bg jwpn tu,aku trus sedih (tp xdela smpai menitiskan air mata)+happy for kak ngah aku

Walaupun aku dah dpt agak itu adalah tarikh "rombongan" tu akn dtg,aku still berharap mereka akn pilih tarikh lain.....

Apapun,its up to them and nothing to do with me pun....tp aku still sedih....

Aku berharap yg aku akan berada disisi sahabatku itu di hari bahagianya.....

Since xsure lg "rombongan" tu akan dtg pg/tghr/ptg,so aku berharap sgt diorg dtg after zohor/after asar....

Hopefully bole adjust time tu sbb aku xnak melukakan mane2 pihak......

No comments:

Post a Comment