Saturday, February 12, 2011

Berita Gembira

Baru je balik dr makan kt Husin Tomyam (a.k.a tmpt favourite aku 1 family) dengan abang,mak n ayah

Mase tgh tunggu makanan sampai tetiba abg ckp:

"Ko bwk jela kete abg g keje"

Aku dengan happynye bertanye:"betul ke ni abang?" (dalam hati rs cam nak melompat2 kt situ gak)

Abg ckp die mmg nak naik motor g keje tp sbb ms bln 12 aritu musim hujan,so die naik kete g keje....

Skrg dah bkn musim hujan lg,so bolehla die naik motor......

Die bole bertolak dr umah lewar sikit n yg plg penting bole jimat kos..

Maklumla,die kan plan nak bertunang hujung tahun ni.....so kenela simpan duit lebih sikit.....

Ape2pun,thanks abang......

So,pasni xdela ella risau psl ayah lagi......

Sebab ayah susah sikit kalo kite gune kete die slalu.....(bak kata org; patah kaki)

Aku rs mak pun lega kalo pasni aku g keje naik kete abang.......

Since aku dah ade solution psl benda yg selama ni aku dok pk.....so xyahla aku nk rushing sgt beli kete.....

Pasni kalo ejen tu mesej/call aku lg,jgn harap la aku nak layan.......

Xsukela org push2 kite camtu......aku dah ckp byk kali kalo aku nak beli,aku akn contact die......

Pastu xreti2 bahasa lak.....ejen tu keep calling/sms me.....annoying tul......

Rase cam nk tukar no pun ade.......

p/s:sesiapa yg berniat nak beli kete,kalo betul2 rs dah ready esp dr segi financial,barula bg no kat ejen...otherwise,jadi cam aku ni....yg niat asalnye juz nak tgk2 je n xde pun planning nak beli dalam mase terdekat.....dalam erti kata lain sj gatal2 nak g showroom tgk kete2 tu live......

No comments:

Post a Comment