Monday, February 28, 2011

Fikiran sedikit terganggu

Dikala aku post entry ni,aku tgh menikmati makan tghriku dalam sauna.....

Sejak akhir2 ni fikiran aku sedikit bercelaru......

Nak kata banyak kerja,xdela sgt......

Alhamdulillah aku dah selesai key in sume markah student bagi pihak kak Izan (ex-lect math I aku yg sedang meternity leave)-semoga proses kelahiran anak ke-2 beliau berrjalan dgn lancar.....

Skrg ni aku tgh study math II utk preparation mengajar lagi 3 minggu.........

Fikiran aku bercelaru bukanla berkaitan dengan kerja.....tp ade sbb lain.....

Sbb ape??biarlah RAHSIA & mungkin belum tiba masanye utk aku berkongsi di sini....................

2 comments:

  1. hok alos la...rahsia ko?
    psssss, bgtau la akk, heee ;)

    ReplyDelete
  2. akk nak tau ke???hehe...nnt kite gossip2 ek?????

    ReplyDelete