Thursday, February 17, 2011

Invigilate Exam

Harini first time aku invigilate exam kt AMF (Al-Malik Faisal Hall)

Tadi aku invigilate paper math I.....

Tetiba teringat nostalgia ketika di zaman matrik.....

Amik exam math 3 jam sampai sakit kepala....mengira xberenti2.....

Apela salahnye kalo uia sediakan meja besar cam kt UIA Gombak tu....

Bagi aku keselesaan student patut diberi keutamaan sbb sedikit sebanyak ia akan effect mood menjawab exam...

Apepun zaman aku dah berlalu.....mayb ade hikmahnye nape matrik UIA still gune meja kecik tu ms exam...

After exam ade meeting jap,meeting utk marking paper final........

Lecturer2 math I di tugaskan marking paper berdasarkan no soalan......kiranya kitaorg akan rotate......

Sekali lagi dapat pengalaman baru marking paper final instead of marking quiz......

Best2.....walaupun letih......

Harini aku sempat marking lebih kurang 20 paper je kot.....

Hari2 selepas ni aku kene spend masa utk marking sbb masa yg diberi utk menanda 416 paper tu 5 hari aje!!!

Chaiyok ELLA!!!!!!

ELLA BOLEH!!!!

No comments:

Post a Comment