Sunday, December 12, 2010

Berjalan2 bersama makcik,pakcik & sepupu2 (11/12/2010)

Hari ini aku rase sangat gembira atas beberapa perkara:
  • Dapat berjalan2 di kuantan+cherating bersama Makcik,Pakcik&Anak2nya
  • Dapat berjumpe dengan "adik2" aku (yg mane aku harap ini bukanla pertemuan terakhir)
  • Dapat hadiah yg sangat bermakna dari housemate&"adik2" aku yg cute tu
Tapi utk entry kali ni aku juz nak citer psl perjalanan+pengalaman aku berjalan2 bersama saudara yg dtg dr Kuala Kangsar ke Kuantan

Tersangatla seronok aku pada hari ini sebab disaat2 aku bakal meninggalkan bumi kuantanyg telah aku duduki 4 thn ni.dpt gak aku berjalan2 lagi...

Rupenye baru aku sedar byk lagi tempat2 menarik yg x pernah aku pergi selama.......sangat rugi...

Tapi sekurang2nye bile makcik bawak aku jalan2 semalam,dpt gak aku merasa g tempat2 tu....

East Coast Mall-Cherating-Balok-Pantai Batu Hitam-Indera Mahkota-Darwish Kitchen

Yang paling best,sume makan minum aku ditanggung........aku pun dah lame xbercuti bersama keluarga...
Menumpang keluarga orang pun jadilah......

Kat bawah ni aku ade upload beberapa keping gmbar yg sempat diambil dalam sesi tour di kuantan semalam....




De Rhu Beach Resort


Di Pantai batu Hitam

With my cousin




No comments:

Post a Comment