Wednesday, December 1, 2010

Erti sebuah kehidupan

"Kebahagiaan tidak akan wujud tanpa kedukaan,kedukaan tidak akan wujud tanpa kebahagiaan dan itulah lumrah kehidupan".

Bak kata orang,langit xselalunya cerah dan sekarang ni kat kuantan cuaca tak   
 menentu....(ish ape aku mengarut ni)...

Tp mmg betul pun,lately aku sakit kepala sbb selalu sangat kene air hujan dan panas yang terik...bila la agaknye nak beli kenderaan berbumbung nih.....(mengomel sendirian)....

Bukan merungut.....orang kata xelok merungut2 ni...apapun aku bersyukur sbb at least aku ade 
motor yg bole bw aku ke mana2 nk compare dgn org yg xde kenderaan langsung..

Alhamdulillah.....

Aku rs aku cam dah lari topik ni.....hehe...suke ati aku la kan nk citer ape kan???dah name pun blog aku.....selain facebook,member2 dan family,skrg aku dah ade tmpt baru utk meluahkan perasaan....

BLOG.....

Act dah lame aku wat blog ni,tp disebabkan ade sifat M utk menulis,so aku dah berpuase dr berblog selama 
lebih kurang 4 bulan...woow...satu tempoh yg agak lama....

Aku ingat nk biar blog ni terkubur begitu saja....tp tetiba kau terfikir,why not aku make-up2 sikit blog aku ni,
explore ape2 yg ptt,bile dah agak cantik(cantek ke??) barula semangat nk meluahkan 
perasaan yang terbuku ni....

At least aku xperlu la nak menyusahkan member2 n family aku utk menadah telinga mendengar luahan perasaan aku....haha......




Harini

1 Dec 2010,  8.50am

aku berazam utk mengaktifkan semula blog aku ni dan cuba make-up kan die secantek mungkin.....
(aku ni bukannya suke bende2 IT ni,yg aku tau facebook n ym...haha..terukkan aku ni???) 
xpe2,aku akan cuba belajar slow2.....

 Apsal ntah aku nk post gmbr kat ats ni....cam xde kaitan je dgn entry aku...hehe
(blog aku,suke ati aku la kan???)

No comments:

Post a Comment