Saturday, December 4, 2010

Bowling+surat yang ditunggu2 sampai sudah

Harini aku kuar dgn shu n wan....destinasi pertama umah sharifah...sbb nk tilik anak die yg baru 2 bulan...so cute....tetiba rase cam nak ade ank sendiri ish ape aku mengarut ni????

After blik dr umah kak pah,kitaorg g klang prade spt yg dirancang...

BOWLING!!!!!!!


Aku dapat naib johan td....ok la kan???at least top 3 (walaupun jatuhan pin xsmpi 70)...bangga tu!!



After main bowling,kitaorg jalan2 kat KP.....Wan survey2 cadar pengantin (ops,terpelas ckp plak)....xpela,die pun dah update status die engaged kan???

Mase kt KP,dpt panggilan dr mak mengatakan surat dr UIA dah smpai...

Tersangatla lega+happy aku dibuatnye...rase cam terus nak blik....

Tp aku sabar je....dah puas jalan2 kt KP,baru balik....tp xblik terus pun...

Lepak2+solat+borak2 dulu kt umah wan...(gossipping)

Lepas kene sound dgn abag aku suruh balik cepat,barula aku balik....sbb abg nak pinjam kamera....

Dipendekkan cerita,aku tersangatlah happy sekarang ni....

Act kene reply surat uia tu dlm masa 2 minggu n aku diberi kebebasan nak report duty bile...
(wowww...betapa bestnye bole pilih date)

InsyaAllah,aku n balqis pilih utk report duty 
3/1/11

Start bulan January,....so nnt sng nak kira dah bp lame aku berkhidmat dgn UIA



Lgpun bulan 12 ni aku nak g makan angin dulu+memenuhi undangan perkahwinan member2 yg bakal bertukar status xlame lg.....





No comments:

Post a Comment