Tuesday, December 21, 2010

Rindu UIA Gombak

Seperti yang dirancang,harini aku UIA Gombak untuk submit acceptance form,report medical check-up etc

Plannye nak gerak dr umah right after subuh...tp...hehe.....cik Suhaila Bahrom kite ni hanya bermimpi disiang hari rupanye.....

Kul 6.30pg baru bangun tido (ape nk jadi la dgn anak dara sorang ni??)....

Tepat kul 7pg aku dah siap2,targetnye aku akn kuar umah dulu b4 abang...last2,abg gak kuar dulu dr aku...

Elok2 tgh gosok tudung,mak pun dah siapkan sarapan,mak tnya...."Mak ikut bole?"

Hehe..bukan xnak bg ikut,tp mak tu baru baik demam n stil kurang sihat sikit....lagipun kat uia gombak tu ssh nak dpt parking,kalo dpt pun confirm jauh dr admin.....(tp aku berkata dlm hati je,xsmpi ati nak luahkan)

Tiba2,bile aku kuar umah g kat kete,Inalillah.....tayar kete ayah aku flat.....ayah ckp nak bw g kedai pagi ni..

So,aku pun decide nak naik motor smpi stesen komuter.....mak stil nak ikut even aku nak naik public transport....

Xpela,aku nak kate ape kan???mak pun agknye boring dok umah......

Tp ayah ckp,ayah bole hantr smpai stesen komuter....tp ayah bwk kete slow2 je......

Alhamdulillah,selepas lebih kurang 1 jam setengah perjalanan,aku n mak pun selamat smpi di UIA Gombak....

Aku terus menuju ke level 3 (Management Services Divison) dan submit semuanya direct pada PIC (academic post)

Nasib baik gak aku submit by hand....PIC tu gtau yg aku kene lapor diri dulu kat uia gombak (Management Services Division) utk dptkan staff ID etc then baru diorg akn suruh aku ke UIA PJ......

Aku bersyukur kerana urusan aku hari ini dipermudahkan....mungkin berkat bawak mak tercinta berjalan2....aku mudah dapat bas & train...xperlu tunggu lama.....

No comments:

Post a Comment