Tuesday, December 28, 2010

Cuti-cuti Malaysia....

Di sebabkan aku lupe password blog aku ni,dah lama la aku xupdate....malas nk request new password.

Ade beberapa perkara berlaku sejak seminggu yg lalu....
  • Aku g kulim hari kamis lepas dgn tujuan melawat kak ngah & jalan2 kat utara
  • Kak ngah bawa jalan2 kt penang yg pling best dapat gak jejakkn kaki kat queensbay yg penang dok bangga2 kan sgt tuh...bergmbr sakan aku kt tepi laut tuh....
Aku & Kak Ngah



  • Kak Ngah hadiahkan aku sepasang kasut utk g keje....best2....bole pakai kasut baru 1st day keje nnt
  • Aku attend wedding ila&chop kat seberang prai.Happy for them,setelah sekian lama akhirnye mereka berdua disatukan dengan ikatan yang sah.....tahniah wat ila&chop semoga bahagia hingga ke syurga
Tahniah buat ila&chop




  • Aku terserempak dgn kete idaman aku ms kt penang....kat klang xpernah jumpe pun,kt penang byk plk,mcm2 kaler plk tu...haish....mkin jatuh cinta aku terhadapnye......exterior dh tgk live,cume interior je xtgk live lg.....bile la agknye???
  • Aku balik klang naik bas dr kulim kul 11.30pm....disebabkan syarikat bas tu sengal,perjalanan aku delay n aku terpaksa tukar bas lain di butterworth.....sampai KL,aku kene tukar bas lain lagi....sengal tul....tp kak ngah dah tolong bising kt kaunter bas tu semalam ms die beli tiket kt Kulim.....thanks kak ngah.....
  • Alhamdulillah,akhirnye aku selamat smpi di rumah jam 6.30 pg,abg n rafiq jemput kt terminal shah alam
Sepanjang percutian aku di kedah & penang,kak ngah sponsor makan&minum....anyway,thanks kak ngah.....bertuah aku dapat kakak yg baik camtu...pasni ntah bile lagi agknye aku akn ke sana......

Bile dah strt keje,kalo nk bercuti jauh2 tu mayb aku akn pk 2,3 kali dulu.....aku pun tau,yg aku akn strt bz bile dah strt keje nnt....

No comments:

Post a Comment