Friday, December 3, 2010

Operasi Memgemas+Memunggah Barang2 di IM15

Harini aktiviti aku mengemas barang2........

Petang ni aku akan balik klang dengan member aku naik kete.......so,alang2 dah naik kete,aku ape lagi,bagai bulan jatuh ke riba....haha...

Pic bulan ni sebenarnye aku nk menggambarkan "bulan jatuh ke riba"

Aku angkut sume2 barang2 yg besar n tinggalkan beberapa helai baju je utk aku pakai dalam ms seminggu lg aku dok ktn ni 

Banyak gak brg2 aku walaupun aku dok 4 bulan je kt ktn ni

Tetiba rase sedih plak nak tinggalkan kuantan ni.....spt yg korang sume tau,aku mmg suke dok kt ktn ni..xtaula nape,tp aku mmg cintakan kuantan....

Nak kata ade "someone" special kt ktn ni....(sape ek???jap nk pk jap)....cam xde jerk......
Terlalu banyak kenangan manis selama aku dok ktn ni....



Dan yang plg penting dok ktn ni byk mengajar aku erti kehidupan dan mengajar aku berdikari...
(rasenye aku mmg independent pun dr dulu...perasan!!!!)

Apepun,walaupun aku dah x dok kt ktn ni kenangan2 spjg aku dok cni akn selamanya tersemat dalam sanubariku....(ceewaaahhhhh,tetiba touching plak) 

Cara aku dok citer ni mcm la ktn ni jauh sangat dr klang....haha....

4 JAM JE........

Ni bas favourite aku.....SANI EXPRESS....bas yg setia bawak aku KLANG-KTN-KLANG  

KTN-KLANG-KTN-KLANG-KTN

Ulang alik tu benda biasa bg aku...
(so,kalo aku tersangatla rindu ktn ni,aku tanpa ragu,akn turun cni gak)

Kadang2 kalo dah terpaksa,,aku naik transnasional...tp ke KTN bas setingkat je n seat die sempit (XSUKE!!!!)   

Aku penah gak naik bas ni,tp tersangat la jarang....xsuke sangat bas ni.....



3 comments:

  1. Thanks pada sume driver2 bas yg pnh bawak aku dr ktn-klang-ktn-klang.Sesungguhnye mereka sgt berjasa pada aku.....
    TIME KASIH PAKCIK-PAKCIK.....

    ReplyDelete
  2. cik ela...klu rindu turun jela kuantan ni. xlama dah ko nk kena jd org gambang pulak. xsampai 30 minit pun dari kuantan.hehe

    ReplyDelete
  3. ok2....jgn risau...aku akn terus chentakan kuantan......InsyaAllah,bile dah pindah gambang nanti aku mesti selalu bertandang ke im15....

    ReplyDelete