Friday, December 10, 2010

Ronggeng2 Episod 2 (7 Disember 2010)

Kali ni aku kuar dengan azrina,emy nadia,ezalin n pau......dah boring g JJ so aku decide g Klang Prade plak...
Emy bengang je sbb die xtau jalan nk g KP tu....yela,dah diorg bg aku kuase veto utk decide masa n tempat.
So aku choose la ikut suke aku...hehe..korg,jgn marah ek....
Tp aku tgk korg sume happy je smlm.....
Borak xingt punye......

1st destination:

FOOD COURT


2nd destination:

KEDAI KASUT



  3rd destination:

BIG APPLE




Saje je letak pic big apple ni byk sikit.....biar korg terliur...hehe....gurau je

Before balik ade sumting happen....

Aku n pau dpt call dr azrina....dgn sedihnye (aku tmbah citer) die bercerita yang helmetnye kene curik oleh malaun mane ntah....kalo ya pun nak mencuri,jgn la mencuri time awal muharram camni...xbaik tau (act mencuri bile2 pun xkesahla awal muharram ke,awal ramadhan ke,ttp haram hukumnye)

Cume bile pencuri tu mencuri di awal muharram camni,pd pandangan aku diorg ni xde kesedaran langsung!!!(entah2 pencuri tu orang bukan Islam)....What ever...........benci itu PENCURI!!!!! 



Aku phm perasaan azrima sbb aku pnh mengalaminye.....aku punye kes ok lg coz helmet aku yg kene curi tu walaupun helmet kesayangan,ia xlah semahal helmet ARC azrina yg kene curi tu....

Ape2pun,aku tabik spring la kat cikgu azrina ni sbb muka die sgt tenang+redha+cool.....walaupun die tau,kalo mende ni smpai pengetahuan mak die,confirm die kene bebel....

Disebabkan nak elak dr terkena bebelan mak die,die pun berhajat nak beli helmet yg same dgn kaler yg same supaya tidak diketahui mak die.....

Dan after g 5 buah kedai,Alhamdulillah akhirnye dapat gak beli helmet yg same dgn harga RM100!!!!
woooowwww......harga helmet je RM100....xpe2 azrina byk duit....die seorang yg berjimat cermat...









No comments:

Post a Comment