Tuesday, December 7, 2010

Ronggeng2 Episod 1

Hari ni aku kuar jalan2 dgn hanna(kwn lama zaman sek menengah)....walaupun kitaorg kuar berdua je,kitaorg borak nonstop...ade je topik nak dibincangkan.....

Hanna ni sekarang keje kat putrajaya (keje gomen) as lawyer....bangga aku kwn aku jadi lawyer....bezanye die xmsuk courtla...

Ktaorg g jj bukit tinggi....name je g jj,padahal dok 2 jam lebih dlm kfc sahaja....hehe....lame giler xjumpe die,so citer 6thn lepas 7hr 7mlm pun xkan abis....



Apepun to hanna:
Thanks sbb sudi temankan aku jalan2 td n sudi terima aku sbg co-pilot ko wat pertama kalinye...
(kalo aku ckp ko driver aku,cam kejam sgt plak)
Best dpt naik Honda City ko td...first time aku naik honda city....mmg best...
Kesimpulannye....ko mmg sempoi!!!



Tetiba rase nak beli kete honda..ahaks....jgn nak mimpi ek cik suhaila!!!keje pun xstrt lg dah berangan nk beli kete honda!!!!....

Hehe...xpela..aku dah aim kete lain....InsyaAllah 

..

Okla,esok nk ronggeng2 dgn org lain plak....

No comments:

Post a Comment